La designación de José López como conselleiro obliga a reestructurar la Diputación de Pontevedra

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

antonio vidal

Los diputados María Ramallo y Alejandro Lorenzo asumirán, respectivamente, Cooperación Local y Emerxencias

19 abr 2024 . Actualizado a las 17:07 h.

La reciente designación por parte del presidente de la Xunta Alfonso Rueda de Jose López Campos como conselleiro de Cultura, Lingua e Xuventude determinó que dejase de ser alcalde de A Estrada y, asimismo, entregase su acta de diputado provincial. Esto ha determinado que el presidente de la Diputación de Pontevedra haya acometido una reestructuración del gobierno provincial que calificó como mínima.

De este modo, Luis López confirmó este viernes que las competencias que López Campo tenía en la Diputación —Cooperación Local y Emerxencias— serán asumidas, respectivamente, por María Ramallo y Alejandro Lorenzo. En paralelo, su sustituta en la bancada popular, Belén Cachafeiro, actual portavoz municipal del PP en Forcarei, será la encarga del departamento de Fondos Europeos, Innovación e Axenda Dixital, que hasta ahora gestionaba la alcaldesa de Marín, María Ramallo.

Bienvenida pública

«Con estes axustes, queda configurado un equipo de enorme nivel para seguir transformando a provincia», remarcó Luis López al respecto. El presidente de la Diputación de Pontevedra aprovechó esta comparecencia pública para dar a bienvenida a la nueva diputada popular Belén Cachafeiro, «que ocupará o lugar de Jose López ao figurar como suplente na lista do Partido Popular no partido xudicial de Deza-Tabeirós-Terra de Montes», matizaron desde la Administración provincial.

En este punto, Luis López quiso reconocer «o inmenso labor» desempeñado por el nuevo conselleiro de Cultura mientras desempeñó las áreas de Cooperación Local e Emerxencias. «O +Provincia, o plan de obras e servizos máis alto da Deputación, coas súas novidades respecto á liña 4 de proxectos de futuro ou o criterio de reparto por reto demográfico leva a súa sinatura de xestión e talento, xunto cun talante que contribuíu a atopar saídas ás reclamacións dos bombeiros», precisó el mandatario provincial.

En este punto, se mostró convencido de que «Galicia e a provincia necesitan xestores coa bagaxe contrastada de José López, así que desde aquí desexámoslle toda a sorte».