Pontón urge la paralización del vertido de San Finx a la ría de Muros-Noia

BARBANZA

CEDIDA

Denuncia que pone en peligro el mar, el medio ambiente y cinco mil puestos de trabajo

18 abr 2023 . Actualizado a las 17:39 h.

«Despois da multitudinaria manifestación na comarca de Muros-Noia que se levou a cabo no pasado mes de febreiro, o goberno do PP segue a facer ouvidos xordos e vemos que xa deron comezo as obras para levar adiante o vertido de 4 millóns de metros cúbicos de auga contaminada sobre a ría». Estas eran las declaraciones que la portavoz del BNG gallego, Ana Pontón, realizaba este martes en la villa noiesa, tras mantener un encuentro con representantes de la plataforma creada para tratar de paralizar los vertidos de la mina de San Finx. Aprovechaba para urgir la paralización de los trabajos de vaciado, argumentando que ponen en peligro el medio ambiente, el mar y cinco mil puestos de trabajo.

Ana Pontón acusó al Partido Popular de arriesgar el futuro de la ría de Muros-Noia para darle vía libre a una multinacional «que opera en paraísos fiscais». En este sentido, aseguró que el BNG será firme en su posición, apoyando al sector pesquero y marisquero de Barbanza. La líder nacionalista le trasladó a los representantes de la plataforma que «o Bloque estará sempre do seu lado para defender o seu dereito a vivir do seu traballo, para defender o coidado do noso medio ambiente, e para defender que a riqueza natural de Galicia se poña ao servizo dos galegos e das galegas e non sexa un botín para que se enriquezan catro multinacionais mentres deixen destrución e contaminación ao seu paso».

Ana Pontón pidió al presidente de la Xunta, Alfonso Rueda, que tenga en cuenta los intereses de los ciudadanos y cambie su postura sobre el vertido: «Ten que gobernar por unha vez para a xente e non poñerse do lado dunha multinacional que pode destruír por completo a ría de Muros-Noia». También alertó sobre la situación de las balsas de residuos mineros, que calificó de «unha bomba ambiental por estar completamente cheas e en moi mal estado», señalando que «mentres que a empresa á que lle corresponde non quere facerse cargo, o Goberno do PP e o Goberno do Estado desenténdense e miran para outro lado».

Por los motivos expuestos, la portavoz del BNG anunció que la formación apoyará la nueva manifestación que ha convocado la plataforma y que tendrá lugar el próximo 29.